Mount & Blade II: Bannerlord - 800 postaci na ekranie i 60 klatek na sekundę
Murat Ture - bo o nim mowa - dodał jednak, że gdy pojawią się podzespoły z większą liczbą rdzeni Mount & Blade II: Bannerlord „będzie skalował się względem nowego sprzętu, co pozwoli graczom na doświadczanie jeszcze większych i gęstszych bitew”.Ture wspomniał także o tworzeniu aren. Pomimo iż w nowej grze będą one znacznie większe niż w jedynce (mowa o około 4 km kwadratowych), to dzięki specjalnie zaprojektowanym narzędziom, prace nad nimi przebiegają bardzo szybko. Zdradził też, że deweloper stara się wykorzystać optymalizację procesora i dysku twardego, by większe lokacje ładowały się w czasie poniżej sekundy.
W ogóle optymalizacja jest dla studia TaleWorlds bardzo ważna. Twórcy cały czas pracują nad poprawą wydajności, gdyż „staramy się, aby gra chodziła płynnie na jak największej liczbie konfiguracji”. Ture mówi nawet o bardzo słabych komputerach:
„Obecnie sprawdzam i poprawiam wydajność dla średnich i bardzo słabych konfiguracji sprzętowych. Jest dla nas bardzo ważne, aby gracze mogli doświadczyć płynnej i przyjemnej rozgrywki. Cały czas próbujemy oczyścić silnik, aby upewnić się, że tak właśnie będzie”.
Źródło:
"Góral" - GRY-OnLine 2017-09-17 11:46:57